Client

Trigion

Product

Brand movie, Divisie video’s, Social Content

Trigion – Dag en Nacht

Voor Trigion, de beveiligingstak van Facilicom, hebben we een herpositioneringscampagne ontwikkeld. Het doel was om Trigion als innovatieve en betrouwbare beveiligingspartner neer te zetten, terwijl we tegelijkertijd een uitgebreide databank aan videomateriaal aanlegden waarmee ze de komende jaren vooruit kunnen. De video’s hadden een cinematische, realistische en activerende sfeer en benadrukten de professionaliteit en veelzijdigheid van Trigion.

Onze taken omvatten het filmen, editten, het maken van FPV-dronebeelden, en het ontwikkelen van het storyboard en concept. Bij elke stap hielden we rekening met de toekomstbestendigheid van de content, zodat Trigion flexibel en consistent hun boodschap kan blijven communiceren.

Het eindresultaat bestond uit een krachtige brandmovie, drie video’s gericht op de verschillende specialismes binnen Trigion, meer dan zestig reels en een uitgebreide databank met hoogwaardige videocontent. Deze campagne en databank vormen een stevige basis voor de herpositionering en toekomstige communicatie van Trigion.

Trigion – Beveiliging
Trigion – Monitoring & Response
Trigion – Publiek & Verkeersstromen